About me

Eftersom moa berättade lite om sig så tänkte jag göra detsamma.
Jag heter alltså wilma bäckman och är snart 14 (i oktober). Bor i örebro tillsammans med min familj som består utav min mamma, pappa, syster, hund och katt. Går i skolan gör jag på adolfsbergsskolan här i örebro.
När jag inte är där så spenderar jag min tid med min kamera, mina vänner, plugg eller något sånt.
Någon som jag älskar otroligt mycket är justin bieber. Har aldrig träffat honom, har aldrig sett honom i verkligheten han har inte en jävlaste aning om vem jag är ändå så betyder han sjuktligt mycket för mig. Och en av mina absolut högstaste drömmar är att träffa honom, att bara se honom skulle göra mig lycklig i all evighet ska ni veta.
Det finns säkert massa andra saker om mig men jaja, det var lite iallfall. Vill ni veta mer är det ju bara att kommentera! Och förresten, vill ni se mer av mig kan ni ju alltid kolla min egna blogg här eller följa mig på instagram där jag heter wilmabckman. Puss och hej leverpastejjjjjjjjj.
Bjussar på en bild också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0